Kuvagalleria

Ammattiliitto Pro seniorit ry:n kesäpäivät pidettiin Lappeenrannassa 28.-29.7.2021. Joensuun kerhosta osallistui 20 henkilöä. Päivät sujuivat hyvin sateesta huolimatta. Oli risteily, juhlaillallinen Kasinolla, majoitus Hotelli Lappeessa, opastettu kierros linnoituksella ja lopuksi lounas Kehruuhuoneella.

Kirsti ja Seija tutustuivat 12.7. kesäpäivien paikkohin. Silloin oli kaunis sää.

Hyvänmielen lomalla 16.-21.11.2020 Huhmarisella. Kerhostamme osallistui yhteensä 30 henkilöä. Meille kaikille riitti toimintaa... Porukka oli tosi tyytyväinen lomaviikkoon. Ohjelmassa oli mm. Elsi Komun luento "Virtaa arkeen ja voimaa vuosiin", kävelyretkiä, aamujumppaa, kyykkää, olympialaiset, jumppaa, rentoutusta, ohjattua saunajoogaa, vesijumppaa, päivätanssit tiistaina ja levytanssit perjantai iltana. Saimme nauttia tosi hyvää ruokaa. Oheisena muutama kuva viikon varrelta.

Liikunnan riemua. Olympia suoritukset onnellisesti ohi.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita olympialaisissa. Tikanheitto on vaarallista...
Kerhon puheenjohtaja (oikealla) tapasi lomalla tutut. Olemme tutustuneet tanssikursseilla. Onneksi pääsimme viikolla pikkasen tanssimaankin.
Mölkky on vaativa peli.
Louhen rakennus. Saunassa nautimme ohjatusta saunajoogasta.
Perjantaina saimme nauttia aurinkoisesta ilmasta sauvakävelylenkillä.
Elsi Komu luennoi meille.

30.9.2020 teimme patikkaretken Lykylammelle. Pikkasen pilvisestä säästä huolimatta, 23 reipasta patikoijaa oli mukana. Kuntoportaissa meinattiin jäädä Kaisa Mäkäräisen jalkoihin, kun hän pyyhälsi ohitsemme. Pojat kyllä ehtivät muutaman sanan vaihtaa Kaisan kanssa. Lenkin päälle maistuivat hyvälle nuotio makkarat, jotka kerho tarjosi osallistujille.

Olimme kerhon kanssa 14.7.2020 tutustumassa Ruusupuistoon, sekä kuntoportaisiin.  Sen jälkeen nautimme hyvää lohikeittoa ja ihanaa mansikkakiisseliä ja kahvit. Osallistujia oli 26 henkilöä. Oli kiva nähdä pitkästä aikaa kerhon jäseniä.

12.6.2019 Kävimme tutustumassa Joensuun Penttilän alueeseen.

Muistot Huhmarin ulkoilu- ja kokouspäivästä 2.4.2019. Meillä oli onnistunut päivä. Osallistujia 26.