Puheenjohtajan, toimikunnan palsta

Hei, jäsenet.

Toivotan Teille oikein hyvää Ystävänpäivää.

Vuosi 2021 on lähtenyt käyntiin rauhallisesti. Korona on on vaikuttanut meidän jokapäiväiseen elämäämme. Emme ole pystyneet järjestämään mitään yhteisiä tapahtumia, ja näin toimintamme on ollut kokonaan tauolla. Toimintasuunnitelmassa olimme suunnitelleet Tanhuvaaran matkaa maaliskuulle, mutta siirsin senkin syksylle. Yritetään vaikka huhtikuulla järjestää jonkinlaista ulkoilupäivää. Nythän on lunta, että hiihtokin onnistuu hyvin. Toimikunta kokoontuu maaliskuun alkupuolella, niin päätetään tarkka ajankohta.

Ammattiliitto Pro seniorit ry:n kesäpäivät ja samalla 15. vuotisjuhlan ajankohtaa  on suunniteltu heinä-/elokuulle, mutta paikkaa ei ole vielä päätetty. Sekin on vielä kysymysmerkki onnistuuko tapahtuma Koronan takia. Laittellaan viestiä tapahtumista toimikunnan kokouksen jälkeen.

Toivottavasti Teillä korona aika on mennyt kuitenkin hyvin. Itse ole liikkunut ulkosalla paljon ja olen päässyt harrastamaan omaa lempilajia hiihtoa.

Mukavaa loppu talvea.

Terveisin Seija, pj

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kerhon toiminta on lähtenyt hiljalleen käyntiin. Toimikunnan kokouksia ollaan pidetty kaksi kesän aikana. Kesäkuun kokous pidettiin kotonani ja elokuun kokous vastaavasti Ritvan luona. Ensi viikolla pidetään kokous  Tuulan kotona.  Kirjaston neukkari ei ole vielä käytössä.

14.7.2020 kävimme tutustumassa ruusupuistoon ja kuntoportaisiin. Tilaisuus onnistui hyvin. Kiitos osallistujille. Kuvagalleriaan laitoin muutaman kuvan retkestä.

Kuntosalitoiminta on myös alkanut. Muistathan noudattaa annettuja koronaohjeita.

Ammattiliitto Pro seniorit ry:n vuosikokous pidettiin 10.9.2020 Tampereella. Meidän kerhosta oli kokousedustajia kuusi henkilöä. Olin ehdolla yhdistyksen hallitukseen. Äänestyksen jälkeen tulin valituksi hallituksen kokoonpanoon.  Järjestäytymiskokous on 7.10.2020, jossa valitaan toimihenkilöt eri tehtäviin.

Kerhon tulevia tapahtumia ovat vaellus Lykynlammella 30.9.2020 klo 10, marraskuussa kerhon syyskokous ja pikkujoulu. Pikkujouluun haluaisimme Teiltä jäsenet mielipiteitä. Järjestetäänkö pikkujoulu ja missä muodossa, vai odotetaanko päiviä parempia ja siirretään rahat ensi vuoden käyttöön. Voit lähettää minulle sähköpostia; seikkut@outlook.com

Toivottavasti nähdään myös marraskuussa hyvinvointi lomalla Huhmarisella. Hakijoita on ollut yli 60. Hyväksymiskirjeet ja laskut tulevat aikanaan. Toimistolta eivät osanneet sanoa tarkkaa ajankohtaa.

Oikein mukavaa syksynjatkoa ja pidetään hyvää huolta itsestämme ja toisistamme.

Seija, puheenjohtaja

Tervehdys Teille, kerhomme jäsenet.

Hyvin alkanut kerhomme toinen vuosi sai yllättävän käänteen. Koronavirus on pysäyttänyt kerhomme ja kaiken muunkin harrastus-/kerhotoiminnan. Nyt vaan odotamme, ja noudatamme viranomaisten antamia ohjeita. Meidän kaikkien on nyt otettava tämä, jopa kuolemaan johtava tartunta riski huomioon ja omilla toimilla estää tautia leviämästä.

Vuoden alusta alkaen kerhomme jäsenet ovat saaneet käydä keskiviikkoisin Matintalon kuntosalilla. Kuntosali toiminta on lähtenyt hyvin käyntiin. Samoin ehdimme käydä kerran tutustumassa keilailuun. Teatteri sai suuren kannatuksen, joka myös peruuntui. Kevään kokoukset on myös peruttu.

Emme tiedä, milloinka pääsemme jatkamaan toimintaa, mutta laitan tähän muutaman sanan suunnitelluista tapahtumista. Kesälle olemme suunnitelleet tutustumisretkeä ruusupuistoon ja Penttilän kuntoportaisiin. Ammattiliitto Pro seniorit ry:n kesäpäivät Kuopiossa 28. - 29.7.2020.

Olen hakenut Hyvinvointilomat ry:n Hyvänmielen lomaa jäsenille ja heidän puolisoille Huhmariin 16.11 – 21.11.2020. Loma on hyväksytty 50 henkilölle. Hakuaika on 18.6 - 18.8.2020, ja hakemus tehdään suoraan Hyvinvointilomat ry:lle. Loman omavastuuosuus on 20 €/vrk/hlö. Laitamme toukokuun aikana nettisivuille ja sähköpostiin tarkemmat hakuohjeet ja ohjelman. Voit kuitenkin varata jo kalenteriisi marraskuunpäivät.

Näillä mennään. Pidetään huolta omasta ja läheisten hyvinvoinnista. Pidetään yhteyttä!

Aurinkoisin terveisin

Seija Turunen, kerhon puheenjohtaja

TOIMINTASUUNNITELMA 2020
Kuukausi